PAJĘCZYNA har just nu ett genomsnittsbetyg på 6.5 av 10 och har blivit betygsatt av 280 användare på vår plattform.
Ia tudo muito bem até o final do filme. Acho que o diretor exagerou nas habilidades fantásticas da irmã do menino. Poderia ser um filme melhor por estes detalhes.
Trauman och dysfunktionell familjedynamik är under lupp i denna psykologiska rysare.
Läs fullständig recension på MoviezineFörsta timmen är strålande fint drama med underliggande skräck i läcker miljö och en suverän Woody Norman som den ansatta pojken. Sedan blir det för mycket ”monster-movie” och magin försvinner lite… Lovande är nog ordet jag söker?!
...låter knackningar blomma ut i fasansfull familjär ondska.
Läs fullständig recension på Dagens NyheterFörvånansvärt bra den större delen av filmen. Även lite otäck på sina ställen. Helt klart sevärd
Spooky, silly, and sub-90 minutes, Cobweb uses familiar elements to create an inviting, entertaining atmosphere — and when the horrors finally emerge in the final reel, it gives good splatter to boot.
Läs fullständig recension på EmpireIs Kim poking fun at his art? Noting how silly it can be to make something so serious? Or is his intent more to reveal how complex his passion can be?
Läs fullständig recension på Roger Ebert...an eerie childhood horror that builds to a truly and brilliantly disturbing crescendo.
Läs fullständig recension på The Austin Chronicle...creepy camerawork and sinister grown-ups keep the tension simmering away in the wonderfully creepy buildup.
Läs fullständig recension på Daily ExpressDe första två akterna är riktig bra psykologisk drama/skräck men sen i den tredje akten blir det en monsterfilm med alla dess klyschor som hör till och som man sett förr många gånger.
En bra film men dåligt slut för man får inte veta vad som hände med barnet efteråt!
Den første halvdel var fantastisk. Også blev det desværre en kedelig fornøjelse
Lite otäck, lite obehaglig och lite sorglig. Många känslor men en bra film.